Вчитель творить людину

Сучасний світ вимагає нестандартних рішень і творчих підходів до вирішення проблемних питань будь-якої сфери життя. Оскільки всі професії починаються з учителя, головним завданням школи стає виховання творчої молоді, молоді конкурентоспроможної, здатної до креативних, нестандартних рішень.

Одним із новаторів у вихованні творчої дитини був великий педагог, дослідник і просто вчитель, який любив дітей – В.О.Сухомлинський. Саме його праця і поради стали основою педагогічної діяльності багатьох вчителів, на його оповіданнях виховувалось не одне покоління дітей.

До 95-річчя від дня народження В.О.Сухомлинського районним методичним кабінетом відділу освіти Новоодеської РДА у приміщенні актової зали Новоодеської ЗОШ № 2 30 жовтня 2013 року була проведена науково-практична конференція «Проблема підтримки обдарованих дітей в педагогічній творчості В.О.Сухомлинського і сучасних науковців».

Всіх присутніх вразила підготовка до заходу: святково прикрашена зала, виставка літератури, світлини великого педагога, збірки його творів, а поряд виставка творчих робіт учнів шкіл Новоодеського району.

Всі виступи під час зустрічі супроводжувались мультимедійними презентаціями. Пролунали заповітні слова Сухомлинського «Діти повинні жити у світі краси…»

Гарний творчий настрій задав танець дітей Себинської ЗОШ.

Першою вітальне слово до учасників конференції взяла Бончук О.М.. завідуюча РМК відділу освіти Новоодеської РДА, яка підвела підсумки роботи, проведеної у навчальних закладах (виставки творчих робіт, конференцій, семінари, читання та інше). І наголосила, що робота з обдарованими дітьми залишається актуальною і дуже відповідальною.

Методист РМК Богданова О.О. висловила думку, що кожна людина є талановитою. Але дуже важко знайти саме ту «золоту жилку, поставити людину на ту життєву доріжку, йдучи якою, вона засяє своїм неповторним блиском».    

Психологи зазначають, що діти діляться за складом мислення на «теоретиків» і «мрійників». Вчителю необхідно помітити в дітях те, чого іноді не бачать батьки, визначити і спрямувати дитину до розвитку цих здібностей.Ольга Олексіївна зауважила, що виховуючи обдаровану людину слід і самому самовдосконалюватися, розвивати спостережливість, терпіння, розробляти системний підхід до формування у школярів творчих здібностей.

Присутнім було приємно, що поряд зі здобутками Ужгородського НВК «Пролісок». Павлиської школи імені В.О.Сухомлинського. Українського коледжу ім.В.О.Сухомлинського пролунали і назви шкіл нашого району: Дільнична, Сухоєланецька, Новосафронівська, Новоодеська ЗОШ № 2, Троїцька, Улянівська, Новопетрівська та інші .

Поділились своїм досвідом і колеги-вчителі.

Про уроки мислення серед природи розповіла вчитель початкових класів Себинської ЗОШ Мороз Н.М.

Про використання спадщини В.О.Сухомлинського у розвитку пізнавальної діяльності учнів у початковій школі розповіла Луцька Л.П., учитель початкових класів Троїцької ЗОШ.

Підсумки зустрічі підвела Ольга Олексіївна, яка погодилась з присутніми учителями у думці, що дуже важко визначити здібності дітей у віці 7-11 років – вони проявляють себе у різних сферах діяльності, але саме так вони знайомляться з довкіллям. Наша мета спрямувати і розвивати творчі здібності дітей, щоб вони могли обрати всій шлях у дорослому житті.

З цією думкою гості розійшлися по секційних заняттях. І кожен вчитель розумів, що головне – це дарувати дітям свою любов. А через неї виховувати моральні та естетичні якості учнів і допомогти їм знайти своє місце в житті, навчити реалізувати себе.

Возігнуєва М.В., учитель української мови та літератури Новосафронівської ЗОШ

   
   
   

Опитування  

Як Ви дізнались про Центр обдарованої дитини?

Інформація на сайті МОІППО - 53.5%
Передача по телебаченню - 6.3%
Інформація в газеті - 7.1%
Порадили колеги або друзі - 18.9%
Випадково - 14.2%

Всього голосів:: 127
Голосование по этому опросу закончилось в: 15 трав. 2015 - 00:00
   
© 2012 Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Сокуренко Олена Олексіївна.